Afspraak maken

Haarstukken/Haarwerken

Hoe gaat alles in z’n werk? 


Na het maken van een afspraak in onze salon gaan we samen uitzoeken welk haarwerk het beste bij uw wensen past. Een afspraak maken kan altijd binnen 5 dagen maar het is vaak al mogelijk op dezelfde dag.  Een intake is gratis en vrijblijvend. Wij hebben een speciale ruimte met veel voorraad en een wasunit. We kunnen de ruimte volledig afsluiten zodat u volledig prive geholpen kunt worden aangezien we u privacy belangrijk vinden. Natuurlijk mag u iemand meenemen naar de afspraak om u te steunen en u te adviseren welk haarwerk het beste bij u past. U kunt een foto van uzelf meenemen om te laten zien welk kapsel bij u past of het meest lijkt op uw kapsel. Gegevens van uw verzekering dient u mee te nemen, zodat wij na kunnen gaan bij wie u verzekerd bent en wat u vergoed krijgt. Vergeet ook niet uw originele verwijsbrief mee te nemen. Dit intake-/adviesgesprek is kosteloos en vrijblijvend! Mocht u uw haarwerk niet direct nodig hebben dan kunt u uw haarwerk ook bij ons reserveren voor een periode van minimaal 3 tot maximaal 6 weken. V.I.P. Company Haarwerken biedt binnen een straal van 50 km de mogelijkheid voor bezoek aan huis of ziekenhuis (de eerste 10 km zijn kosteloos), als bezoek aan de salon niet mogelijk of wenselijk is.

Er is keuze uit een haarwerk van echt haar of synthetisch haar, zowel voor vrouwen als mannen. Wij werken met verschillende merken en de modellen zijn in allerlei varianten leverbaar (krullend, stijl, kort, lang, etc.). Op een standaard haarwerk zit een half jaar garantie. Levertijd op een standaard haarwerk is 2-3 werkdagen. Levertijd op een maatwerk haarwerk is 8-12 weken.  In enkele gevallen duurt het langer , wij zullen u dan tijdig op de hoogte brengen. Aangezien wij ook leverancier zijn hebben wij heel veel haarwerken op voorraad. Uiteraard  gaan wij het gekozen haarwerk op maat modelleren zodat het bij u past. Ook kunnen wij standaard haarwerken zo aanpassen dat het perfect op uw hoofd past. Mocht er een eigen bijdrage bij uw gekozen haarwerk zitten dan kunt u deze direct bij ons afrekenen (contant of per pin). Nazorg: u kunt het haarwerk bij ons in de salon laten reinigen en weer in model laten föhnen voor 29.50 euro. Zodra uw eigen haar na een behandeling weer terug begint te groeien, dan kunnen wij u daar in begeleiden door het haar weer in model te knippen/stylen in onze kapsalon.

Ook voor speciale caps, tulbanden en hoofddoeken kunt u bij ons terecht. Er zijn verschillende soorten, modellen en kleuren. Niet alleen lekker voor b.v. 's nachts (zodat u geen koude hoofdhuid krijgt), maar ook nog eens erg modieus voor overdag wanneer u geen haarwerk draagt.

Garantiebepaling: 
Wij garanderen de deugdelijkheid van de geleverde zaken gedurende zes maanden na aflevering op fabricagefouten, en zes maanden op de pasvorm en het binnenwerk. Op lace-fronts en haaraanvullingen voor permanente bevestiging wordt zes maanden garantie gegeven op fabricagefouten. Wordt terecht een beroep op deze garantie gedaan, dan hebben wij de keuze om de zaak zo spoedig mogelijk te herstellen of te vervangen. De cliënt kan aan deze garantie geen enkel recht op schadevergoeding ontlenen. Wij zijn niet aansprakelijk voor enige schade veroorzaakt door een allergische reactie bij de cliënt of derden ten gevolge van de door ons geleverde zaken, tenzij er sprake is van opzet of grove schuld. De aansprakelijkheid blijft in ieder geval beperkt door het vervangen van de geleverde zaak dan wel terugbetaling van hetgeen door cliënt betaald is, dit ter keuze aan de cliënt. Indien de gebruiks- en/of onderhoudsvoorschriften niet worden opgevolgd, of bij het gebruik van producten die niet door ons worden geadviseerd, vervalt iedere vorm van garantie. De levertijd voor confectiehaarwerken bedraagt maximaal 48 uur. Voor maatwerk is de levertijd maximaal 12 weken. In sommige gevallen kunt u bij uw zorgverzekeraar in aanmerking komen voor een reservehaarwerk. Het gebruik van een reservehaarwerk verlengt de levensduur van uw pruik aanzienlijk, en kunt u altijd beschikken over een haarwerk. Het ruilen van een haarwerk is uit hygiënisch oogpunt niet mogelijk. Klachtenprocedure: U heeft van ons een haarwerk geleverd gekregen.

Click op deze banner om te zien wat uw verzekering vergoed:
Let op; iedereen krijgt minimaal €456.00 vanuit het basis pakket.

Ondanks het feit dat wij uitgebreid met u de mogelijkheden, onmogelijkheden en eventuele beperkingen van de verstrekking hebben besproken, kan het toch zo zijn dat de verstrekking niet voldoet aan de eisen die van een dergelijke verstrekking mag worden verwacht. Hieronder leggen wij u uit hoe u kunt handelen in het geval u niet tevreden bent over de geleverde verstrekking. U kunt uw klacht neerleggen bij ons. Uw klacht wordt schriftelijk vastgelegd op een klachtenformulier, waarvan u een kopie meekrijgt. Binnen een werkweek zal de procedure van de afhandeling aan u worden medegedeeld. Indien er naar aanleiding van de klacht een corrigerende/preventieve maatregel genomen wordt zal dat aan u worden medegedeeld. ANKO-leden zijn aangesloten bij de Stichting Geschillencommissies voor Consumentenzaken (SGC) kunt altijd ons bellen of mailen mocht u ergens vragen over hebben.